Produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku
Množství
Celkem
Váš nákupní košík: 0 ks zboží Váš nákupní košík: 1 ks zboží
Celkem za produkty (s DPH)
Celkem za doručení (s DPH) Bude určené
Celkem (bez DPH)
DPH 0 Kč
Celkem (s DPH)

Nakupte ještě za 1 000 Kč

a dopravu máte ZDARMA.

Super! Dopravu máte ZDARMA.

0 Kč / 1 000 Kč
Pokračovat v nákupu Pokračovat do košíku

Reklamace a vrácení 

Naší snahou je dodávat na trh jen kvalitní a plně funkční výrobky. Pokud se přesto stane, že dostanete poškozený výrobek nebo Vám výrobek přestane fungovat v záruční době, zajistíme rychlou opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.

Zde najdete všechny informace o tom, jak správně postupovat při reklamaci a vrácení zboží zakoupeného na našem eshopu. Dodržení níže uvedeného postupu urychlí celý proces posouzení a vyřízení Vaší reklamace.

1. Stáhněte si  Reklamační protokol .
2. Vyplňte všechny údaje, nezapomeňte na číslo účtu pro případ, že reklamace bude řešena vrácením kupní ceny.
3. Vyplňte číslo zboží, číslo prodejního dokladu a datum nákupu a přidejte podrobný popis chyby na svítidle.
4. Zabalte reklamované zboží a všechny jeho součásti do originálního obalu, případně do jiného obalu, který vyhovuje nárokům na přepravu křehkého zboží.
5. K reklamovanému zboží přibalte vyplněný a podepsaný Reklamační protokol a kopii dokladu o koupi.
6. Zabalené zboží spolu s doklady zašlete na adresu:
GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o
Reklamace e-shop
Průmyslový park Gena 5498
934 01 Levice 

Prosíme, zboží neposílejte dobírkou! Takto zaslané zboží nebude převzato a bude Vám vráceno zpět.

Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od data uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v reklamačním protokolu.

Kompletní záruční podmínky a podmínky reklamace jsou specifikovány v  Obchodních podmínkách  .