Nakupte ještě za 1 000 Kč
a dopravu máte ZDARMA.
Super! Dopravu máte ZDARMA.
Žádné produkty
Nakupte ještě za 1 000 Kč
a dopravu máte ZDARMA.
Super! Dopravu máte ZDARMA.
Naší snahou je dodávat na trh jen kvalitní a plně funkční výrobky. Pokud se přesto stane, že dostanete poškozený výrobek nebo Vám výrobek přestane fungovat v záruční době, zajistíme rychlou opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněz.
Zde najdete všechny informace o tom, jak správně postupovat při reklamaci a vrácení zboží zakoupeného na našem eshopu. Dodržení níže uvedeného postupu urychlí celý proces posouzení a vyřízení Vaší reklamace.
1. Stáhněte si Reklamační protokol .
2. Vyplňte všechny údaje, nezapomeňte na číslo účtu pro případ, že reklamace bude řešena vrácením kupní ceny.
3. Vyplňte číslo zboží, číslo prodejního dokladu a datum nákupu a přidejte podrobný popis chyby na svítidle.
4. Zabalte reklamované zboží a všechny jeho součásti do originálního obalu, případně do jiného obalu, který vyhovuje nárokům na přepravu křehkého zboží.
5. K reklamovanému zboží přibalte vyplněný a podepsaný Reklamační protokol a kopii dokladu o koupi.
6. Zabalené zboží spolu s doklady zašlete na adresu:
GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o
Reklamace e-shop
Průmyslový park Gena 5498
934 01 Levice
Prosíme, zboží neposílejte dobírkou! Takto zaslané zboží nebude převzato a bude Vám vráceno zpět.
Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od data uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem na adresu, kterou jste uvedli v reklamačním protokolu.
Kompletní záruční podmínky a podmínky reklamace jsou specifikovány v Obchodních podmínkách .